Original game site____EYEZMAZE
EYEZMAZE
Original game site

Engrish

GROW series

GROW CANNON

GROW TOWER

GROW CUBE

GROW RPG

GROW v3 (Remake)

GROW v2

GROW v1

miniGROW
  GROW nano4
GROW nano v3 GROW nano v2
GROW nano v1 GROW nano v0
GROW ORNAMENT

JOBs

GROW CLAY

GROW MAZE

GROW Valley

GROW Island

DWARF COMPLETE for iPhone & iPad

DWAEF COMPLETE

Galves Adventure

other GAMEs

Black Box

Isora & Muku v0

TRANSFORM v1

Tontie v1

PelPet v0

HATCH v0

chronon v0

miniGAMEs
Purouty TONTOKO FAMILY v0
SEEK v0 Applicate v0
MEET IN v0 Silver Tontie
Neighbours v0 Solitaire v0
Tontie 1980 v0 TONTOKO Tontie v0
Movie Puzzle v0 HATCH Today
Vanilla v0 Tontie v0

Old EYEZMAZE
Ver.1
Ver.0
OTHERs
EYEZBLOG
GUESTBOOK
ParentingBLOG
Contact


Twitter EYEZMAZE
Facebook EYEZMAZE
Facebook ON




Original flash game

« EYEZMAZE ver.2 | Main | Silver Tontie »

Galves Adventure ver.1(GAME)



As my friend's baby was born, I made the birthday game for him(his nickname Galves).
Well already 8 months have gone by,ah 9 months? oh 10 months? That's about it.

He is now baby in arms,crawler,he can crawl in the game too.
but he can't come up or climb down difference in level on the floor.
His action is far below the Spelunker.
ah, this game is not the action game but puzzle one.
Please refer to the explanation in datail at their site. Thank you!

Galves Adventure ver.1

KOTARO Blog
NewsBlog by Galves' father


Sponsored Links
Sponsored Links



*contribution rule
Comments (264) (newest at top)

Anonymous:

CONGDEVILATIONS!
I love the Tontie instead of the mole!

sabrina:

esto lo lo entiendo porque no esta en español y ademas naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous:

sexy man here yo what up

ultram:

glossary comment added for my please ok

Anonymous:

polacy są super??

ultram:

glossary comment added for my please ok

VILANY:

I LIKEEEEEEE!

Anonymous:

cool

holle:

what fruit argggggggggggggggg

lool:

loooool e bue fixe

Anonymous:

HELP ME!!!!! ok, I got past the elephant making a rainbow and past the bear eating and the monkey doing nothing!!!!!

henredon furniture:

dasty proect follow my to top please

tramadol no rx:

your design web site cool

Anonymous:

halo

Emilyyy:

o'_'o im upset to say it wont work h ommm '¬' owell

Anonymous:

need hlep

abby:

i need the hand help me

iyloly:

destul de amuzant

Arielle:

i need the hand help me :(:(:(:(:(

Anonymous:

tae

roo:

ta reee pioolaa
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ =)

Anonymous:

SHIT

Josie:

After about 3 days I finally got both endings good and evil :)

Anonymous:

nice,i just wish i had tme to complete it

Anonymous:

can't get past spider.

HELP!

lin-z:

asaf C: U ROCK!!!!!!!!!!!!! I finished the game thx 2 u!!!!!

sombody:

try to make a big cloud and klick on it when it is above the rare thing!

jenna rotroff:

I finished easy. Add me on facebook. I didn't see the dragon coming it is realy cool say the part your stuck on by comments and i will tell you


p.s.when the baby is on the mole click the mole then hand, lips, foot,

Billie Jo:

whats up people?

Aidan:

I've completed it but anyone can ask me if they need help

jacob:

uhh is it supposed to show his penis WEIRD

jacob:

will someone pls tell me how u complete the game i cant make it past the spider?!?!?!?

trine:

god game:)

kiiitty:

aguant wisin&yandel!!!!!!!!!ezte jueguiito esta muui fazill

janeb:

hei

hadson medeiros:

i want a new game pleaseppppppllllllleeeeeeeaaaaaaaaassssseeeeeeeeeeeeeeeee☺☺☺☺☻☻♥♥♥

Pablo:

This game is very good

Anonymous:

this was totally awesome!!!

Sherri:

To the creator of these games - You ARE brilliant!

To all those who never give up - You are BECOMING brilliant!

To all those who Google Galves cheats - You are, if nothing else, tenacious and therefore worthy of further education =)

To all of those (it's unbeleivable just how many are out here) that are too lazy to read the 3,785,209 walk throughs and hints posted right here on this page in front of your eyeballs - You are unfortunately permanently dim, and would be better suited to less complicated games - perhaps patty-cake?


Finally to Galves, if this still exists when your are grown enough to read, and you are here reading it - than no doubt you have lived a life in the company of creativity, brilliance and much love and are yourself, well on your way to becoming another exceptional human being!


Cheers!


Caroline1154:

*<:@) <-- clown. can some1 tell me how to load this game? it won't work, or this computer is messed up... :P

Anonymous:

it was so osom i finisd it but it was so esey

Anonymous:

eubioooopç...!!

janit:

this cool!
very very nice!

Anonymous:

This is the worst grow game i think was ever invented it shouldnt be posted on this site. MORE PRACTICE MAKING THESE GAMES!!!!

Anonymous:

cool website the more games......the cooler it get make the games a little bit longer!

turdsquirter:

Do you have Hints this? Hard with out walk through.............please give some walk through k k by by!

으아..:

잘 모르겠지만, 어쨋든 다들 즐거우셨다는 것 같네요..

Anonymous:

i just love the games but i hate the booing

HELP:

I WONT LOOK ON GOOGLE I WONT CLICK A THOUSEND TIMES MORE WERE IS THE APPLE?????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous:

tae

donuthead:

hi this game rocks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

later

Anonymous:

아녕?

Anonymous:

your soposed to get caught by the spider

dfdg:

1) apretar en el castor
2) abrir la primera y tercera cavernas
3) apretar en el barril
4) apretar en el elefante
5) apretar en el bebe mientras el barril esta arriba
6) apretar en el bebe para que vaya a la telara醇oa
7) apretar en el cangrejo
8) apretar en el elefante hasta que rompa el piso

Anonymous:

......

I LOVE THIS GAME:

This Game Is SICK!!!! ITS SOOOOOO FUN!!!!!!!
The Problem With Me Is WHERE IS THE FRUIT???
And!!!!!!! I Think Its SOOO Cute How You Made It From Your Friends Baby!!!!!!!

kl:

i am number665

harreet:

your games are so cool and i don,t get the glaves 1st aniversary one

sparkl:

i luv dis game the baby is so cute

Anonymous:

ahh

Anonymous:

these game are good games how long have you played them for

Emme:

To get the fruit, press the 3 gray pipes and clouds shall appear .So make a cloud touch each other.A Thunder Cloud should appear so [shock the lion and] shock the plug above where the mole was first.

gab231:

visai faini zaidimai

Brittanny:

I CAN'T GET PAST THE FREAKIN'DEVIL ENDING!!!!!!!!!*Has nervous breakdown*

Anonymous:

\i really, really, really enjoy this site! it's sooo wonderful :)

p.s. i am not a stalker, well unless you count michael jackson

groaner:

ok, people say make it rain and i have done this before but there is no three clouds. only two. WHAT NOW? is it a glitch or something? I WISH FOR THREE CLOUDS!!!!

Anonymous:

Well thx for creating tis game and hi how are you

Anonymous:

click on bear it will show third pipe above it

Anonymous:

idiot haha i er en nørd haha

jack:

me new!

emily:

I CAN'T DO THIS THING it's hard I always get caught by that stupuid spider in it's stupuid web so WHY DOESN'T THAT BEAR DO SOMETHING!!!!!

yip yip horrey!:

finished that game...
love it! but it's 1 of the hardest :(
took me 30-40 mins!
well i finished the "congratulation" and the "congradevilation" or how it called :s
ooo and about the tiny rock, u should press "foot>hand>mouth" then throw the tiny rock...
after that press "foot>mouth>hand" and press at the left hand of the monster, u will throw the rock on the lion.
after that u should press "hand>mouth>foot" and... finish the game with the dragon u know xD

baby:

how do you get the crab to cut the spider web because i can't seem to move the crab?

charlie:

i have finished it with the help off a walkthrough
please make a version 2 :D

baby:

Ok i got past the spider and the crab cut the web loose but i can't get the holes right and how do you get the baby on the rainbow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous:

cool games lol lol lolololol

baby:

can someone please help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

emme:

i loooooooove this

Anonymous:

ellie i hate this game

Ohwhydoyouaskmyname?:

This is fun!If you hate it that means you can't beat it!I could!

ana:

your web site is cool

teddybear123love:

i cant get the game to come on i really want to play it :(

eden:

haha i love all the games on this web site they r amazing

-_-:

怎么没有中文的........- -!!!

max:

this game rules to hell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! now this game is the fxxkin best game of all!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Looking:

Awesome games

Anonymous:

GREAT GAME

kimixoxo:

holy heck there is sooooooo mani comments lol
i hate the game tonies or wateva its called!!!!!!!!!!!!!!
anyways keep on gaming cya

Te'a:

I do not get this game one bit!!!

siriousely i don't.

Anonymous:

오늘 나는 이게임하고 34층에서 뛰어내리겠습니다

anonymous:

you get past the spider by making the stormcloud

Anonymous:

this is hard i get stuk in the spider web

Anonymous:

awlsome games

Anonymous:

sucks

Kitty:

This game is the BOMB.There is nothing about it that's bad,it's all on a matter of common sense.
You make a thundercloud and you blast 2 things within the thunder's reach.

RX Tylahh:

I luv ur games. Oh noez I sound like a noob!

Kool Kat:

I like all of these sick games

Kool Kat:

So im playing grow and its so sick

crazygamer!:

this game is kinda stupid!

Aly:

Ok, this is an AMAZING game!
(Tip: You have to aline the clouds)

larissa:

nossa eu adoro todoss os jogos
o 'GROW CUBE' e o 'GROW ISLAND' sao os meus prefiridos
bjsss fui

max:

lol its cool!

noonoo:

omg i cant figure it out what do i do after the baby gets onto the second and is freed from the web by the crab and the last fruit is under the monkey

Anonymous:

dziwne dlaczego eie mogłam w nioł zagrać

Anonymous:

i need to find the last pipe i found the one with the bear but i can't get the last one

Unknown:

True, only thing was long 2 load.
xD

Anonymous:

my fave games are grow island and grow cube!!!!!!
they are so cool

gg:

what kind of game is this its stupid

Anonymous:


nice..

mnn:

game so much fun

Flufball:

Sequel pleez!

Anonymous:

its is a shit

Alex:

i am number 1000000000000000000000

Anonymous:

these games are fun

Lauren Kelly:

Hey guys anyone 14 am I the only one???

!Dig Me!:

Hey my favorite color is green,I have two dogzz, and i have my own cellphone!? Also,I go to Secrist Middle School. I am turning 14 yrs old! My brother plays these games on Andkon linked to the website "Eyemaze" and then i have fallen in love with these games ever since i started playing these games! And, I got stuck on the spider web in Galves!!! Then I am going to Sahuaro high school!! <3(hopefully)Ummmmm, this website seems the best i have ever played because i nvr play computer games! I am in volleyball,soccer,baseball,softball,basketball! And, have been to Chicago also three Chicago Cubs baseball games!!! And, ommgg fxxking loveee Football (sexy ass players Jk Not really) Love youz byee

mystery people:

poor bay ):

Alfredo:

esse jogo e mais facil do que dificil

anonymus:

anyone else live in australia?

mery:

this game is amazing

april bloch:

these games are so fun
i started off playing grow valley and then i saw that there were more and i like totaly flip out in joy these games are the bomb digity wooohoooo yeah
just one request MAKE MORE OF THEM YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

APRIL:

WHO NAMES THEM SELVES BILLY JO?

anonymus:

anyone else live in australia? WHO WHO

潇:

棒思想,棒游戏~~~

Rai Rai:

that´s so cool! your games always brighten up my day :3 thank you so much for bringing a lil bit more color into this grey world with your unique style! you´re the best! I love you ♥_♥

hugs´n kisses

P.S.: would be great to see something like profile of you!?

gavin aa:

i love all games but not most of the mini games

Anonymous:

how does it work? :\ I don't get it at all....random...it reminds me of my little brother..confusing....HELP!!!!!!!!!!!!!!

ian:

if us need help watch on youtube :P

Tommy:

I had a fun new game to come out again.

surely brezzi:

lol

princess peach:

i cant evan get the game on!


though i do lov these games..

Jr:

aw man i almost to finish it but the dragon missed galves :(

Jr:

finally i ifnishe it after long practice and watching on youtube

Patrice:

DO all think that this games are totally awesome to play. I can't even get on the game! But though I do still love these games so much >3>3>3>3>3 :):):):):):):):):):):):):):0:0:0

funny girl:

u r all so weird like whats up with names annoymes and stuf like that ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous:

i hate this ass game

hannah:

hey hole in the wall is so cool omg i got to go my brother is a ass

kes:

oogd good games love them mind stimulating

???:

Hi! I love this game!!!!! But I cant get through it all

miguel:

the stoped working the page disapeared

ugne bertasiute lietuva:

nu litai neėkainuoja

Anonymous:

SÜELLLLLLE

Anonymous:

help me

Foe:

how do you even make the baby move?

Baby:

emag eht htiw em pleh siht daer nac ouy fi

MMMMMMMMMMKKKKKKKKKK:

how do you beat this???????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

황용현:

너무 그럽니다.
남자 성기 ,엉덩이
게가 애기 기저귀 자르면
도움이 필요할것 같습니다.

Anonymous:

I did it!

Britt Brat:

I gave up trying to do it myself and found a walkthrough!! LOVED both endings =D

Woot100:

Re:Anonymous
Wtf? This is kind of
a kids site.
Your scary,
not sexy. :P

zoe:

no no NO I will not help you

this is stupid:

this is stupid coz it wont let me play it, it gets to 72% loading and then it wont go any further, help me please

random poster:

they should make a secret ending for grow cube

Mininami:

AHHHH! I CAN'T DO ANYTHING!I DON'T KNOW WAT TO DO!.... the animation is nice though...

Anonymous:

grow series is awesome

awzzzzome!:

Your games are awsome (even a bit difficult :P) and I'd like to see (and play) some more! Please make a few new ones?

Thanks

...

Meghan:

im at the part where the baby is under the elephant.how do u get the baby to b on the mole????

Anonymous:

Die Spiele sind voll cool!!! und Lustig!! :)Lg Fabii

niamh:

wow its sooooooooooooo cool!!!!!!!!!!!!!! I love the bit where you have to chose beteen good or evil

Lenny1212:

this game is brilliant I realy like it

lo:

Não consigo esse cara faz jogos mt bons

Patty Karry:

I like it but I don't know the games but i really really like it promise it is so beautiful....I don't know how to play the arrested child/kid.......,if I don't know the games I just search in YOUTUBE just to teach me.............

sassylou:

hey hey hey weird games but im kinda addicted lolzz

shirley123:

won both endings
YAY

dylan:

i,v played all of your games and loved them make some more i love them there awsome bye.

rafa:

is so fun

asdasd:

LOL!!
Naked baby!

jessica22:

lol, boring, funny, nothing to do...

monick:

nunca joguei ii n sei msm jogar :(

Anonymous:

these games r amasing i love them sooo much hope u all love em to!.....

Homerun!!!:

1.foot-hand-mouth= dino!
2.click the stone...
3.mouth-hand-foot= strong monster!!!
4.click strong monster's left hand.[of you]
5.hand-mouth-foot= DRAGON!!!
6.click dragon...
7.click baby [flast]
8.click baby [flast]
9.click dark ball
10.EVILL END!!!
I'm 11 years old. BYE!!!

jose 4569:

HOLA ATODOS SOY DE CHILE

jose 4569:

HOLA ATODOS SOY JOSE DE CHILE I HOLA sabrina:

jose 4569:

HOLA TEBI EN GROW EN TU EN CARA

tony:

super legal adoro seus jogos

ashley:

i love all the games

destiny:

icant belive my eyes

Anonymous:

mierda
novale para nada esta mejor el GTA

Anonymous:

je vous cathe po mais c le fun le jeu i love you amateur de eyezmaze!! XD

katty:

adema el juego se entiende aunq no este en español es mas facil

Anonymous:

polacy sa super kurwa!

Anonymous:

VERY HARD!!!!!!!!!

Skuld Shiella:

nice game.......
It's easy....
^^

nathifa joval:

this game is the bom

Anonymous:

wtf

max!:

CRAP!

Anonymous:

Lame!

Anonymous:

i beat it it took me 235 secs

benoit:

how do you play galves adventure

cristian:

achei legal esse joguinho ,eu so do Brasil,todo mundo aqui ta falano ingles;voces devem ser dos estados unidos da america !I love USA!!!

bjs!!!!

xau

Anonymous:

I <3 Tontie 1980! =3 Person who made these games, sorry I don't know ur name, but u r very artistic!

Lauren Holmes:

Like I said ur very talented... and I hav 2 say something very random rite now............................................. KERORO!

Anonymous:

身子

ahmad kushairi:

I LIKE THIS GAME:D <3 :3

Anonymous:

yayayayayay

Hanah:

I WIN

Hanah:

i win! give me more Galve games! please?

Hanah:

LOL spider got baby for lunch.not really but bear hero of spider used apple power

anonimo:

tranquila no eres la unica españla

nOOB:

I Need Help iGOT cAUGHT bY tHE sPIDER

Anonymous:

uhr geiles spiel

e3tg34gerhg:

정신 똑바로 차려

carter:

this is hard

Anonymous:

haha sobrang ganda ng mga laro lagi nako maglalaro nito ang gaganda kasi hehe

Hanah:

let the baby pass first then pick barrel 3 times then click on mole then let the spider get baby click each cloud maker but the clouds have to stick together then click on the black cloud you made on the top of the lion then the basket.green stuff will grow.wake the crab up click on one more time then click on bear two times .click the crab to let baby go and the end not end!

Hanah:

before the green stuff 3 rock will be on the wall. click the 1st and the 3rd not the middle so the baby can get cross and get apple . click the baby fast to the monkey then keep clicking the baby.then click one more and he ride mole then one click when he gets there. make a dragon and FINISHED!

david:

this game is good but... i use the walthrough and i always foregit to click the bear -_-# but it is a good game :)

david:

rrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllllllyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy goooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddd gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;D
>:)

tyler:

please make a MAKE YOUR OWN GROW!

Anonymous:

(^^^)

lol:

lol at the end the lion has a hair and moustache xP

Dorothy Baker-Glover:

My friends and I have been playing these Grow Nano games for a very long time and I think that they should put more Grow Nano games on there. :)

to my friends Taylor P, Lillian G, Briget G, Jonah W and all my friends that play Grow Nano.

kimmie:

omg such a doum ass game

Anonymous:

It's a nice game but really hard

anyway when is the next grow game going to come out

anonima:

yo tampoco entiendo nada esta en ingles jijiejeje

andrew:

im suck i need help

Anonymous:

Awesome

samantha:

i have no idea how to play this game

Anonymous:

no ok

Artix:

za łatwe dla mnie(too easy for me):P

southpacific:

omg these games RoCK! i luv them

Anonymous:

AWESOME ..............

karen elizabeth rodrigez martinez hernandez:

es no se aburrido jijiji (^^^)

bastian:

es lo mejor este juego

Anonymous:

coolll

Anonymous:

carols

Anonymous:

ı dont game ı dont

diana:

i'm the player from shanghai China.it's a good game i likee it so much.if you can't pass,sometimes you can use google

Anonymous:

สนุกมาก-3*

Lorrie Xonnel:

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEE
your games!!!!! Please make more!!!# 1 FAN

Emme:

The third cloud is behind the tree next to the bear.Click the bear, you'll see

Silvia Xonnel:

LOL!!!U KNOW ABOUT SARGENT FROG??!!!???LOVE THAT SHOW!!

AdamTK:

Hey, Everytime I try to play this game my virus scanner says that the gave is trying to install a Trojan Horse virus into my system.
When did this happen?!
Can it be fixed?

Anonymous:

this game is the bomb! <] (:

ky:

drop it like its hot!!! boya!!! p.s to all the people who can actally play/win these games... you need a life :/ good luck!

Anonymous:

i like the "good ending" the lion has a mustash

Veronica Newell:

Dude,Taught in northtown during riots- looking for anybody left from the 858s. I loved those brothers like they were my own kids-just checking to see if they are still in the game.

Dajhanara:

ola a mi me gusta todos los juegos de a qui como estan

Akane-chan:

Yo yall!
Man I love de EYEZ MAZE...ne?
Luv,
Akane-chan!

Gerh:

The style of this game reminds me of another game (Not Eyezmaze) where you have to click things in the right order and at the right time. It had these black stick figures and I've been trying to remember it and I've been searching and I can't find it!!! If anyone knows what I'm talking about, can you please tell me the name of the game?!?!

Anyways, another great game by On, keep em coming! I love your games!

cutie me ♫♪:

OMG I JUST MADE THE BABY NAKED!!!....

WELL AT LEAST I FINISHED THE GAME AFTER MY SECOND TRY , BOOOYAH XD !!!!!

Anonymous:

I LUV EYEMAZE

Anonymous:

it was great.

je lul:

hoi je ben lelijk

srroamer:

Every time I try to open this I get a virus warning :-(

Anonymous:

ผมชอบมากๆ

Anonymous:

COOL :) BY TOBUSCUS

Nicki Minaj:

Heeeey :*

Anonymous:

hi dudes

Anonymous:

baby game hahaha

Just Me:

The site this game is hosted on has got a Trojan or something. Avast warns me a way when I try to play it. Can you maybe host it somewhere else? Please?

kevin:

omg so much comments

Anonymous:

I LOVE THESE GAMES!

Alice:

omg i love your games!

bumcheese:

the password is hirake-goma

Anonymous:

不好玩

Anonymous:

THIS NOT GOOD

Japanequal日本:

くりあできない…皆英語でわからないし… (・へ・)

Toshio:

No londing :(

Dive:

It's so hard
개 어렵다

michael:

I need help! PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kaj:

impossible

LOW:

YESSSSSSSSSSSSS SO GFOOOOOD

Riley Freeman:

put



Back to top

Post a comment

(You may need to be approved by the site owner before your comment will appear. Until then, it won't appear on the entry. Thanks for waiting.)

*contribution rule

I would like you to understand that I will delete the posts that outright spoiler of the game or the link to the other walk-through site.

I made these games after suffering many hardships, so I hope everyone can enjoy them as long as possible.
Thank you for your cooperation.






Back to top


Recent Posts

Categories

Archives

Subscribe to this blog's feed
[What is this?]
Powered by
Movable Type 3.2








GROW CUBE | GROW_RPG | GROW_v3 | GROW_v2 | GROW_v1
Tontie_v1 | Pelpet_v0 | Vanilla_v0 | HATCH_v0 | HATCH_Today | chronon_v0
EYEZBLOG | ParentingBLOG | GUEST BOOK | Advertising | Tip system | Contact | HOME

Copyright EYEZMAZE All Rights Reserved.